Pages

Score A

Monday, May 10, 2010

APA ITU PELAN PEMASARAN ?

WEBUCATION + ONLINE BUSINESS + NETWORK MARKETING

Webucation berasal daripada gabungan Web dan Education, seperti mana maksud nama nya ia boleh dilayari di internet pada bila-bila masa dan dimana jua anda berada. Dengan peningkatan teknologi khusus nya dalam bidang ICT (Information and Communication Technology) pendidikan di Malaysia direvolusikan untuk kemudahan guru, pelajar dan juga sekolah. Bagi guru, Score A ProgrammeTM boleh digunakan untuk meningkatkan sumber dan kualiti pembelajaran justeru memendekan masa persedian sebelum mengajar. Pelajar pula dapat menikmati pembelajaran yang interaktif, berkualiti dan menarik minat untuk belajar. Manakala sekolah memainkan peranan dalam menyediakan kemudahan ini kepada para guru dan pelajar nya agar pencapaian akedemik sekolah dapat ditingkatkan. Tidak ketinggalan, ibu bapa boleh memantau dan menguruskan pendidikan anak-anak nya dengan lebih baik dan berkesan.
Online Business yang diguna pakai sepenuhnya oleh kebanyakan syarikat-syarikat besar seperti AirAsia, MyBank, dan banyak syarikat lagi telah terbukti keberkesanannya dalam meningkatkan perniagaan mereka. Begitu juga Kenshido International sdn bhd yang tidak melepaskan peluang dengan menjalankan perniagaan secara online bagi kemudahan para pelangannya. Tambahan lagi perniagaannya yang berteraskan perkhidmatan dalam internet pula, Score A ProgrammeTM seperti mana Astro dan Strymex tidak menghasilkan produk fizikal dan tidak perlu pula menghantar barang pada pelanggannya. Dengan itu anda boleh melakukan perniagaan Score A ProgrammeTM anda dimana-mana sahaja, 24 jam dengan seluruh pelangan di Malaysia.
Network Marketing atau dalam bahasa melayu nya Jaringan Pemasaran adalah pemangkin berkesan dalam memasarkan produk Score A ProgrammeTM di Malaysia. Dengan jaringan yang besar, jualan produk dapat ditingkatkan dan keuntugan dapat dilipat gandakan.Bergerak dalam kumpulan, segala cabaran dan rintangan dapat di atasi bersama, manakala keuntungan dapat dinikmati semua dengan adilnya. Isnya’Allah.
Ketahui bagaimana mencari kumpulan yang dapat membantu anda dan bagaimana membina kumpulan anda.

KELEBIHAN NETWORK MARKETING KENSHIDO INTERNATIONAL

1.Menguna pakai system Hybrid dimana bonus diperolehi melalui Fast Start Bonus (secara harian) dan Leadership Bonus (secara bulanan).

2.K-Office Online yang boleh dilayari di internet pada bila-bila masa dan dimana-mana sahaja ini membantu memudahkan agent untuk mengrekruit ahli baru dan membuat “online oder”. Ini secara tidak langsung memendekan masa pemprosesan dan jualan. Tidak perlu lagi menghantar barang atau mengambil barang di stokis kerana Score A ProgrammeTM merupakan perkhidmatan di internet.

3.Tidak membezakan ahli baru dengan ahli yang lama. Anda tidak perlu mengejar pangkat untuk menjadi “Crown Manager” atau “Diamond Manager” untuk mendapar kadar bonus yang tinggi kerana setiap ahli kami tidak mengira pangkat akan mendapat kadar bonus yang sama rata.

4.”Duplikasi” yang sangat mudah. Bolehkah anda mengduplikasikan kerja anda sekarang? Kami menunjukkan cara mudah untuk anda bagaimana “duplikasi” ini dapat dilakukan dengan mudahnya pada artikel seterusnya.

5. Modal yang rendah dan hanya sekali seumur hidup sahaja. Mengapa mengeluarkan modal yang lebih sehingga mencecah ribuan ringgit untuk membuka perniaggan seperti restoran dan internet café, yang keuntungannya hanya akan diperolehi dalam jangka masa panjang dan belum tentu terjamin. Sedangkan modal untuk memulakan Score A Programme dengan pakej "ee" serendah RM 5,548 mampu memberi potensi pendapatan sehingga RM 820,800 sebulan. Sememangnya mustahil karana ini adalah tahap sempurna 100%. Katakan kejayaan anda dalam perniagaan ini hanya 5%, pendapatan anda adalah RM 41,040 sebulan menyamai pendapatan tahunan anda makan gaji.
6. Pendapatan pasif dan boleh diwarisi oleh keluarga tersayang. Dengan jaringan kumpulan yang kuat anda tidak perlu lagi berkerja kuat kerana jaringan kumpulan sentiasa akan terus berkembang sehingga infiniti. Kehidupan masa depan isteri dan anak-anak anda juga terjamin kerana pendapatan anda dalam "Network Marketing" tetap berterusan walaupun anda sudah tiada. Hal ini sama sekali tidak akan berlaku sekiranya anda makan gaji atau anda seorang CEO bagi syarikat besar.

No comments:

Post a Comment