Pages

Score A

Monday, May 10, 2010

Syarikat













Kenshido International Sdn Bhd
Wisma Kenshido,
No 1-1, 1-2, 1-3,Jalan PJU 5/6,
Dataran Sunway PJU 5,47810 Kota Damansara, Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan.

Tel: 603-6141 8286Fax: 603-6141 8126 / 8136
Website Rasmi:http://www.kenshido.com//t_blankhttp://www.scorea.com/



Lembaga Pengarah Kenshido








Jason Kok Min Chong
Group CEO & President

Sebagai salah seorang daripada pengasas kepada Score-A Program, beliau juga bertanggungjawab meneraju usaha pemasaran syarikat. Beliau juga adalah seorang ‘Network Builder’ yang berjaya dan mempunyai pengalaman selama 20 tahun. Perkembangan syarikat secara mendadak ini, adalah sebahagian daripada tanggungjawabnya. Jason menamatkan pendidikan menengahnya di Institut St. Micheal di Ipoh dan juga seorang juruaudit yang bertauliah. Setelah mendapat ijazah, Jason memulakan kariernya di Jabatan Hasil Dalam Negeri dan mula bekerja di sebuah bank perdagangan pada tahun 1985. Pada tahun 1988, beliau keluar untuk menerajui perniagaan ‘Networknya’ sendiri.
Hari ini Jason adalah seorang ‘Network Builder’ yang berjaya dan pernah menjadi ‘Top Leader’ bersama beberapa buah syarikat ‘networking’ dari USA lebih dari 10 tahun. Kecekapan Jason dalam ‘Network Marketing’, latihannya sebagai seorang akauntan bersama dengan pengalaman yang lain menjadikan beliau aset yang tidak ternilai kepada Edu-2U Portal Sdn Bhd.








Puan Norlia Ahmad
Executive Iron Lady


Puan Norlia telah terlibat dalam penubuhan Edu-2U Portal Sdn Bhd dan bertanggungjawab mengadakan hubungan dua-hala dengan kerajaan. Selepas menghabiskan masa selama 2o tahun bekerja dengan berbagai kementerian kerajaan. Puan Norlia, melalui rangkai kerja hubungannya yang luas terbukti sebagai asset yang sangat berharga kepada perniagaan syarikat ini.









Dato’ Ghazali Bin Uda Umar

Pengarah Score-A Worldwide Sdn Bhd
Pengarah Pendidikan

Dato’ Ghazali ialah seorang pendidik yang berjaya. Beliau mempunyai 39 tahun pengalaman dalam pendidikan. Dato’ Ghazali mendapat Ijazah Sarjana Pendidikan dari Universiti Alberta Kanada. Beliau juga mendapat Ijazah Saujana Muda (Kepujian) dari Universiti Malaya dan Diploma Pentadbiran Pendidikan Tinggi dari Universiti London.
Beliau telah menjawat beberapa jawatan yang menonjol dalam bidang pendidikan pada masa yang lalu seperti Pengarah Pendidikan Melaka, Pulau Pinang dan Perak.
Timbalan Pengarah Pendidikan Pahang dan Johor; Pengetua Sekolah Menengah Sultan Abdul Aziz, Teluk Intan, Perak; Pengetua Sekolah Shah Alam; Penyelia Kanan Bahagian Latihan Guru di Kementerian Pendidikan; dan Pengerusi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Perak.
Dato’ Ghazali dengan pengalaman yang begitu luas dalam bidang pendidikan telah menyumbang kepada kejayaan Syarikat.

No comments:

Post a Comment